Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Середа, 15.05.2024, 23:38 |
Ростити, навчати, творити. Знаннями вести до мети. Щоб кожна дитина в цім світі Змогла своє «Я» віднайти. | |
Вітаю Вас Гість | Сайт Сапіжанської СЗШ І-ІІ ст. |
|
Брейн-рингСапіжанська СЗШ І – ІІ ст. Учитель: Петрук Л.М. Брейн-ринг
І. Знайомство команд.
Команда 6 класу „Дружба” Наш девіз: „Наша сила тільки в
згоді” Команда 7 класу „Айвенго” Наш девіз: ”Боротись, шукати,
знайти і не здаватись”
ІІ. Розминка (Називається
перший рядок вірша, команди повинні продовжити його.)
-6 клас: „Чисте полум’я святить... (Тютчев „Весняні води”) - 7
клас: „ Я стомивсь від ваших
сварок.... (Лонгфелло „Пісня про
Гайявату”)
ІІІ Відгадай, кому з героїв
належать ці предмети, назвати твір та автора.
-
Люлька (6 кл. Гайявата) (7 кл. Тарас Бульба). -
- Щит (6 кл. Віщий Олег.), ( 7
кл. Айвенго)
ІV. Назвати жанр цих творів
6 кл.
„Хлопчик Місячний Сміх”, „Де метра і Персе фона” ( міфи). 7
кл. „Тарас Бульба”, „Мандри Гул лівера”.
V Назвати автора твору
„ Джон
Ячмінь”. „Квартет”, „Пісня
про віщого Олега”, „Світязь”
VІ. Хто з персонажів потрапив не у
свій твір?
-
Олів’єр, Марсилій, Карл Великий, Рама. -
Ахілл, Гектор, Зігфрид, Менелай. -
Лакшман, Сіта, Бгарата, Самсон. -
Олег, Ной, Ольга.
VІІ. Конкурс капітанів „Опиши
це...” Наприклад демонструється портрет Езопа, капітан описує:” Давньогрецький
байкар, засновник жанру байка”.
-
ілюстрація з зображенням Гуллівера; -
портрет В Скотта; -
ілюстрація із зображенням Андрія („Тарас Бульба”); -
портрет О. Пушкіна.
VІІІ. Бліц – аукціон „Запитання –
відповідь”
-
У скільки разів жителі Ліліпутії були нижчі за Гул лівера? -
Скільки синів було у царя Дашаратхи? -
Волосся якого героя мало чудодійну силу? -
Ім’я героя поеми Лонгфелло, що виголошує відому промову? -
Що таке міф? -
Що таке героїчний народний епос? -
Батьківщина Стівенсона. -
Кому присвячена балада „Світязь” А. Міцкевича? -
Про кого так сказав Бабрій: „Він раб, але мудріший за вільних..”?
ПІДСУМОК.
ІХ. Назвіть
країну-батьківщину письменників.
І
Крилов, Р. Бернс, Р. Кіплінг, В. Скотт, Г, Андерсен, Д. Світ.
Х. Вгадати героя за його
описом.
-
За легендою його ім’я означає пророк, учитель. -
Він казав:”Насамперед я цар, а вже потім брат, чоловік, син чи батько”. -
Велетень майже триметрового зросту, захищений важкою бронею, мідним
наколінником та шоломом. І мав величезний щит за плечима, у руках тримав списа,
а перед ним йшов зброєносець (Голіаф). -
Я лежав горілиць, і мої руки та ноги з обох боків так само, як і моє довге,
цупке волосся,- були прив’язані незліченними нитками до чогось на землі.
(Гуллівер).
Х. Теоретико-літературне лото.
Учні по
одному з команди одержують картки з визначеннями літературних понять. На столі
картки з відповідями, хто швидше складе лото зі слів.
(Гіпербола,
історичний роман, езопова мова, алегорія, рима, антитеза, повість, балада,
сатира, пауза).
ХІ. Домашнє завдання
-Інсценізація
уривка з твору.
ХІІ. Конкурс болільників.
-Презентувати власний міф, байку чи баладу. -Намалювати
ілюстрації до вивчених творів. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |