Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 15.05.2024, 23:38
Ростити, навчати, творити.
Знаннями вести до мети.
Щоб кожна дитина в цім світі
Змогла своє «Я» віднайти.

Сайт Сапіжанської СЗШ І-ІІ ст.
Меню сайту
Форма входу

Брейн-ринг

Сапіжанська СЗШ І – ІІ ст.

Учитель: Петрук Л.М.

Брейн-ринг

 

І. Знайомство команд.

 

Команда 6 класу „Дружба”

Наш девіз: „Наша сила тільки в згоді”

                   Команда 7 класу „Айвенго”

                   Наш девіз: ”Боротись, шукати, знайти і не здаватись”

 

                   ІІ. Розминка

(Називається перший рядок вірша, команди повинні продовжити його.)

 

-6 клас:      „Чисте полум’я святить...                        (Тютчев „Весняні води”)

- 7 клас:     „ Я стомивсь від ваших сварок....           (Лонгфелло „Пісня про Гайявату”)

 

                   ІІІ Відгадай, кому з героїв належать ці предмети, назвати твір та автора.

 

-         Люлька  (6 кл. Гайявата)  (7 кл. Тарас Бульба).

-         - Щит     (6 кл. Віщий Олег.), ( 7 кл. Айвенго)

 

ІV. Назвати жанр цих творів

 

6 кл. „Хлопчик Місячний Сміх”, „Де метра і Персе фона”  ( міфи).

7 кл.  „Тарас Бульба”, „Мандри Гул лівера”.

 

 

     V Назвати автора твору

 

„ Джон Ячмінь”.

„Квартет”,

„Пісня про віщого Олега”,

„Світязь”

 

                   VІ. Хто з персонажів потрапив не у свій твір?

 

-         Олів’єр, Марсилій, Карл Великий, Рама.

-         Ахілл, Гектор, Зігфрид, Менелай.

-         Лакшман, Сіта, Бгарата, Самсон.

-         Олег, Ной, Ольга.

 

VІІ. Конкурс капітанів „Опиши це...” Наприклад демонструється портрет Езопа, капітан описує:” Давньогрецький байкар, засновник жанру байка”.

 

-         ілюстрація з зображенням Гуллівера;

-         портрет В Скотта;

-         ілюстрація із зображенням Андрія („Тарас Бульба”);

-         портрет О. Пушкіна.

 

 

 

 

 

VІІІ. Бліц – аукціон „Запитання – відповідь”

 

-         У скільки разів жителі Ліліпутії були нижчі за Гул лівера?

-         Скільки синів було у царя Дашаратхи?

-         Волосся якого героя мало чудодійну силу?

-         Ім’я героя поеми Лонгфелло, що виголошує відому промову?

-         Що таке міф?

-         Що таке героїчний народний епос?

-         Батьківщина Стівенсона.

-         Кому присвячена балада „Світязь” А. Міцкевича?

-         Про кого так сказав Бабрій: „Він раб, але мудріший за вільних..”?

 

ПІДСУМОК.

 

                   ІХ. Назвіть країну-батьківщину письменників.

 

І Крилов, Р. Бернс, Р. Кіплінг, В. Скотт, Г, Андерсен, Д. Світ.

 

                   Х. Вгадати героя за його описом.

 

-         За легендою його ім’я означає пророк, учитель.

-         Він казав:”Насамперед я цар, а вже потім брат, чоловік, син чи батько”.

-         Велетень майже триметрового зросту, захищений важкою бронею, мідним наколінником та шоломом. І мав величезний щит за плечима, у руках тримав списа, а перед ним йшов зброєносець    (Голіаф).

-         Я лежав горілиць, і мої руки та ноги з обох боків так само, як і моє довге, цупке волосся,- були прив’язані незліченними нитками до чогось на землі. (Гуллівер).

 

Х. Теоретико-літературне лото.

 

Учні по одному з команди одержують картки з визначеннями літературних понять. На столі картки з відповідями, хто швидше складе лото зі слів.

 

(Гіпербола, історичний роман, езопова мова, алегорія, рима, антитеза, повість, балада, сатира, пауза).

 

                   ХІ. Домашнє завдання

 

-Інсценізація уривка з твору.

 

                   ХІІ. Конкурс болільників.

 

-Презентувати  власний міф, байку чи баладу.

-Намалювати ілюстрації до вивчених творів.

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024